آشنايي با شركت و وب سـرويس پرواز ميستي فلاي (Mystifly)
نوشته شده توسط : ارسلان احیایی

آشنايي با شركت و وب سـرويس پرواز ميستي فلاي (Mystifly)

شركت ميستي فلاي ارائه دهنده خدمات هوايي است كه پروازهاي بيش از 900 شركت هواپيمايي را به صورت رزرواسيون آنلاين و فروش ارائه مي كند و برنده جايزه بيشترين فروش آنلاين پرواز در سال 2015 مي باشد.
معرفي شركت ميستي فلاي (Mystifly)
مقر اصلي شركت ميستي فلاي در سنگاپور مي باشد و در سال 2009 تاسيس شده است. ميستي فلاي اكنون يكي از بزرگترين ارائه كنندگان خدمات B2B پرواز در سرار جهان مي باشد. از جمله ويژگي هايي كه باعث موفقيت اين شركت مي باشد، قيمت مناسب و رقابتي پروازهاي ارائه شده توسط آنها است.
با مراكز فروش در بيش از 70 كشور دنيا و با ارائه پروازهاي بيش از 900 شركت هواپيمايي، امروزه ميستي فلاي توانسته در بازارهاي بزرگي مانند آمريكا، انگليس، سنگاپور، هند، برزيل و استراليا نقش مهمي داشته باشد. ميستي فلاي با بهره بردن از يكي از قوي ترين وب سرويس هاي گردشگري و ارائه خدمات رزرواسيون آنلاين بليط، تاكنون بيش از 2500 مشتري در بيش از 60 كشور داشته است.
نحوه ارائه خدمات شركت ميستي فلاي:
شركت ميستي فلاي در دو سطح متفاوت خدمات خود را به مشتريان ارائه مي كند كه در ادامه با آنها آشنا خواهيد شد :
  • My Fare Box
  • One point
- My Fare Box :
اين نوع خدمات شامل ارائه دسترسي به پنل كاربري آنلاين MyFareBox جهت مجموعه هاي گردشگري مي باشد (دريافت sign). اين روش به صورت B2B مي باشد و براي خريد پروازهاي ارائه شده توسط ميستي فلاي از اين پنل آنلاين و ارائه به مشتريان مناسب مي باشد. از ويژگي هاي آن مي توان به استفاده از ارزهاي متفاوت، پشتيباني از GDS هاي گوناگون ، استفاده از اكثر روشهاي پرداخت و پشتيباني 24 ساعته اشاره نمود.
- One Point :
One Point نام خدمات وب سرويس (API) ميستي فلاي مي باشد كه براي ارائه خدمات به صورت B2C مناسب است. اين وب سرويس از طريق كدهاي XML قابل تعريف است و طبق استاندارد وب سرويسها از SOAP، WSDL و UDDI تشكيل شده است و از Framework هاي زير قابل پياده سازي مي باشند:
  • Microsoft .NET Framework
  • Java with Apache Axis
  • PHP with the Soap Extension
از ويژگي هاي وب سرويس ميستي فلاي مي توان به مواردي چون نرخهاي پايين به خصوص در پروازهاي SOTO ، ارائه اطلاعات بار مربوط به هر شركت هواپيمايي، نمايش اطلاعات اضافي پروازها مانند نرخ غذاها و خدمات درون پرواز يا اضافه بار ... و قابليت رزرو همزمان 5 برنامه سفر براي يك مسافر اشاره نمود.
وب سرويس پرواز ميستي فلاي قابليت پياده سازي بر روي سيستم هاي Back office را دارد. همچنين در طراحي اپليكيشن موبايل گردشگري ( رزرو آنلاين بليط ) و يا در طـراحي سايت گردشگري، مي توان از آن استفاده نمود.





:: برچسب‌ها: رزرواسیون آنلاین , وب سرویس های گردشگری , طراحی اپلیکیشن موبایل , طراحی سایت گردشگری , وب سرویس پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: